ΣΙΝΕ

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Αυτός: Θα παραγγείλω πίτσα. Θέλεις κάτι να σου παραγγείλω;

Αυτός :
"θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
Αυτή:...


" Όχι ."
Αυτός :
" Ok."
Αυτή :
"...η άραγε να παραγγείλω ; !"
Αυτός:
« Τι να σου παραγγείλω ;"
Αυτή:
«Δεν ξέρω ."


2 Αυτός:
« Τι δεν ξέρεις; Αν θέλεις κάτι ;"
Αυτή:
«Όχι."
Αυτός:
«Πεινάς ;"
Αυτή:
« Δεν έχω ιδέα, μπορεί κάπως ... "
Αυτός:
«Τι σημαίνει κάπως ...;"
Αυτή :
«Σημαίνει, ότι δεν είμαι σίγουρη."

3 Αυτός:
«Εγώ όταν πεινάσω το καταλαβαίνω ."
Αυτή :
«Μπορεί να πεινάσω μετά ."
Αυτός:
«Τότε να σου παραγγείλω κάτι ."
Αυτή:
«Και αν δεν πεινάσω ...;»
Αυτός:
«Τότε μην το φας ."
Αυτή:
«Μα θα είναι σπατάλη."

4 Αυτός:
«Το φυλάς για αύριο ."
Αυτή:
«Και αν δεν έχω όρεξη αύριο για πίτσα ;"
Αυτός:
«Η πίτσα τρώγεται πάντα ."
Αυτή:
«Εγώ δεν την τρώω."
Αυτός:
«Τότε διάλεξε κάτι άλλο ."
Αυτή:
«Δεν έχω όρεξη για κάτι άλλο τώρα ."

5 Αυτός:
«Τότε πίτσα ."
Αυτή:
«¨Όχι ."
Αυτός:
«Επομένως τίποτε. "
Αυτή:
«Αχ... δεν ξέρω ."
Αυτός:
«Με έχεις τρελάνει ...."
Αυτή:
«Γιατί δεν παραγγέλεις για σένα ...;"

6 Αυτός:
«Όπως νομίζεις ..."
Αυτή:
«Αλλά πάρε την πίτσα με το Χαμ "
Αυτός:
«Μα δεν μου αρέσει το Χαμ ."
Αυτή:
«Εμένα όμως μ αρέσει ."
Αυτός:
«Νομίζω είπες να παραγγείλω για ΜΕΝΑ ...; !"
Αυτή:
«Αυτό να κάνεις ."

7 Αυτός:
«Και γιατί τότε με Χαμ ...;»
Αυτή:
«Στην περίπτωση που θα πεινάσω όταν έρθει το φαγητό σου."
Αυτός:
«Ε... Και ; "
Αυτή:
«Νομίζεις ότι θα φάω κάτι που δεν μου αρέσει ;"
Αυτός:
« Γιατί να φάς εσύ ;"
Αυτή:
«Και γιατί όχι...; "

8 Αυτός:
« Μια στιγμή ....θα παραγγείλω εγώ για ΜΕΝΑ , κάτι που να μπορείς να φας ΕΣΥ, αν και εφόσον πεινάσεις....; !"
Αυτή:
«Ακριβώς ! "
Αυτός:
" Και τι θα φάω ΕΓΩ σε παρακαλώ ;"
Αυτή:
«Μα σου είπα , μπορεί να μην πεινάσω ..."


Σημείωση:
Το ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων ΤΟΝ απάλλαξε από την κατηγορία της δολοφονίας εν βρασμώ ψυχής και του αναγνώρισε το δικαίωμα της αυτοάμυνας


Δεν υπάρχουν σχόλια: