ΣΙΝΕ

Κυριακή 1 Μαΐου 2016

Γνώρισε έναν άνδρα στο Διαδίκτυο. Στο Πρώτο τους Ραντεβού, ΑΥΤΑ που της έκανε, θα σας Σοκάρουν!

Μια γυναίκα μοιράζεται τις συνταρακτικές φωτογραφίες από τα τραύματα που υπέστη, όταν ένας άντρας της επιτέθηκε και ...
την βίασε, μετά τη γνωριμία τους σε ιστοσελίδα γνωριμιών.

Η Kat Berry, 31 ετών, ξεκίνησε να μιλάει στον άντρα που γνώρισε μέσω της ιστοσελίδας γνωριμιών Plenty of Fish dating, πριν κανονίσουν να γνωριστούν κατ” ιδίαν σε μία παμπ στη πόλη Bendigo, της Αυστραλίας. στις 17 Οκτωβρίου του περασμένου έτους.

H Berry δήλωσε ότι αμέσως ταιριάξανε, και μετά από λίγο πήγαν στο σπίτι της, όπου πέρασαν 5 ώρες μιλώντας, πίνοντας και παρακολουθώντας μουσικά βίντεο στο YouTube.

“Τα πηγαίναμε πολύ καλά. Ανακαλύψαμε ότι ταιριάζαμε περισσότερο σαν φίλοι, και δεν υπήρχε τίποτα το σeξουαλικό,” αναφέρει η Berry στη Daily Mail Australia.

“Στις 2 π.μ. αποφάσισα ότι ήπια αρκετά και είπα ότι έπρεπε να κοιμηθώ. Αυτή είναι η στιγμή που ερεθίστηκε.”

Η Berry ανέφερε ότι ο άντρας της επιτέθηκε βίαια και την βίασε.

“Με έπιασε από το στήθος από πίσω…τα υπόλοιπα είναι θολά. Θυμάμαι μόνο αποσπασματικά πράγματα,” αναφέρει.

“Το επόμενο πρωί προσπαθούσα ακόμα να συνέλθω από την κατάσταση μέθης και δεν πήγα στο νοσοκομείο. Ήμουν μουδιασμένη και δεν είχα συνειδητοποιήσει την έκταση των τραυμάτων.

“Δε θα πήγαινα ούτε στην αστυνομία, επειδή ήταν ανόητο δικό μου σφάλμα που τον έφερα σπίτι μου.”

Τελικά η Berry κατέληξε να πάει στην αστυνομία το επόμενο βράδυ για να αναφέρει το γεγονός.



Αλλά ο θύτης είχε δώσει ψεύτικα στοιχεία, και διέγραψε το λογαριασμό του στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

“Δεν είχα απόδειξη για να δείξω όσα μου είχε κάνει. Δεν υπήρχε δείγμα DNA επειδή είχε χρησιμοποιήσει προφυλακτικό,” αναφέρει η Berry.

Έτσι αποφάσισε να μοιραστεί φωτογραφίες των τραυμάτων της έξι μήνες μετά την επίθεση, όταν έμαθε την προηγούμενη Πέμπτη ότι ο άντρας δεν θα είχε καμία κατηγορία.

Ισχυρίζεται ότι η αστυνομία βρήκε τον δράστη στο Queensland πριν από μερικούς μήνες, και είχε κατηγορηθεί για βιασμό δύο άλλων γυναικών σε παρόμοιες επιθέσεις.

“Αυτές οι φωτογραφίες δείχνουν τις μελανιές στο έναν μου μηρό, στο ένα μου στήθος, στα χέρια, στο θώρακα και το λαιμό. Δεν δείχνουν την υπόλοιπη ζημιά που μου έκανε,” αναφέρει η γυναίκα.

“Αυτό που δε ξέρει κανείς είναι τι σημάδια έχω κάτω από το στήθος μου, γύρω και εσωτερικά από την ευαίσθητη περιοχή.”

Η Berry προσθέτει ότι από τον βιασμό της έχει αυξημένο άγχος και κατάθλιψη.

“Δεν έχω εμπιστοσύνη πια σε κανέναν. Δε νιώθω άνετα να βγαίνω ραντεβού πια. Γνώρισα δύο άλλους τύπους, αλλά το άγχος μου με έχει κυριεύσει.”

Μοιράζοντας της φωτογραφίες της, ελπίζει να βοηθήσει άλλες γυναίκες να είναι πιο προσεκτικές για τους δυνητικούς κινδύνους των διαδικτυακών γνωριμιών. Παρακάτω είναι η δημοσίευσή της στο Facebook.


“Είναι τρομακτικό να ξέρεις για το τι είναι ικανοί μερικοί άνθρωποι. Ήταν πολύ φιλικός αρχικά. Δεν φαινόταν τέτοιος τύπος,” προσθέτει.
xorisorianews

Δεν υπάρχουν σχόλια: