ΣΙΝΕ

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Πασίγνωστος Έλληνας τραγουδιστής ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ: “Γονάτισε, μου άνοιξε ένα κουμπί στο παντελόνι και μετά…”!

Το 2011 συμμετέχει στο Greek Idol 2 στον Alpha, κάτι που δεν είναι ακριβώς δική του επιλογή, καθώς την αίτηση συμπλήρωσε εν αγνοία του η καλή του φίλη Αντιγόνη Ψυχράμη, που είχε λάβει μέρος στο Greek Idol 1. 
O λόγος για τον...
Άρη Πλασκασοβίτη.
«Όταν είπα το πρώτο μου τραγούδι μπροστά στους κριτές, δεν περίμενα με τίποτα πως θα περάσω στα live» παραδέχεται και ξεκαθαρίζει πως δεν θα δήλωνε ξανά συμμετοχή σε κάτι παρόμοιο. «Όσο καλά και να περνούσα, ήταν ψυχοφθόρο για μένα. Όσον αφορά τους κριτές, ο Πέτρος Κωστόπουλος ήταν ο αυστηρός της υπόθεσης, αλλά εγώ τον είχα σαν μπαμπά. Πριν τα live, μου έριχνε μια σφαλιάρα στο σβέρκο» περιγράφει στον Μαρίνο Βυθούλκα και το περιοδικό People.

Ο Άρης έμεινε στο Greek Idol μέχρι και το 7ο live. «Δεν πληγώθηκα, ούτε απογοητεύτηκα. Απλά, από το 5ο live και μετά, κλάταρα ψυχολογικά και δεν μπορούσα να το χειριστώ όλο αυτό. Ήταν η πρώτη φορά που δεν έκανα Πάσχα με την οικογένειά μου». Από τη συμμετοχή του στο παιχνίδι, έρχεται πιο κοντά με την Έλλη Κοκκίνου. Μεταξύ τους, θα αναπτυχθούν αμοιβαία συμπάθεια και σεβασμός, που οδήγησαν στη φετινή τους συνεργασία κάθε Πέμπτη στο Cabaret. «Η Έλλη είναι γλυκύτατος και δημιουργικός άνθρωπος. Έχει απίστευτο χιούμορ. Είμαστε ήδη τέσσερις μήνες στο Cabaret και θα πάμε μέχρι το Πάσχα. Σε μια από τις μεταμεσονύχτιες πρόβες που κάναμε, γλίστρησα από το σκαμπό, την παρέσυρα και πέσαμε μαζί στο πάτωμα. Ακόμα κι εκεί, το διασκέδασε» λέει γελώντας.

H τελευταία φορά που ήρθε σε δύσκολη θέση εξαιτίας ενός φλερτ ήταν πριν από λίγα χρόνια, όταν τραγουδούσε στο κλαμπ 4711, στο Κολωνάκι. «Μία θαυμάστρια ανέβηκε στη σκηνή κι άρχισε να χορεύει πάνω μου. Κάποια στιγμή γονάτισε και μου άνοιξε ένα κουμπί στο παντελόνι. Για να σπάσω την αμηχανία το διακωμώδησα κάνοντας πλάκα με το κοινό».

zappit.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

ΚΑΝΕ LIKE στη Νέα μας σελίδα στο facebook: https://www.facebook.com/pages/Vatolakkiotis-Grevena/941118509255297 Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: