ΣΙΝΕ

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Αυτοί είναι οι Έλληνες stars που έχουν πέσει στην παγίδα των ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ!!! (PHOTOS)

Από τον Μαζωνάκη μέχρι τον Γονίδη!!!
Γνωστοί Έλληνες σπάνε τη σιωπή τους και μιλούν χωρίς ταμπού, ίσως για την πιο σκοτεινή περίοδο της ζωής τους, την εξάρτησή τους από τα ναρκωτικά.




ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ: «Έμεινα εκτός για περίπου δύο χρόνια»

Σε συνέντευξη του, ο Γιώργος Μαζωνάκης μίλησε ανοιχτά , για την περίοδο των καταχρήσεων. Λίγο πριν κυκλοφορήσει ο πρώτος του δίσκος με τον Φοίβο, το 2002, ο γνωστός τραγουδιστής έκοψε τη καριέρα του στα δύο και πήρε τις αποστάσεις του.

«Έμεινα εκτός για περίπου δύο χρόνια. Τα πράγματα ήταν περίεργα τόσο μέσα μου, όσο και στα επαγγελματικά μου. Δεν έφταιγε το ρεπερτόριό μου, ούτε είχα πάθει κρίση αποδοχής από το κοινό. Αυτή ήταν η δυσκολότερη περίοδος των εξαρτήσεων», εξομολογήθηκε στο περιοδικό «people» ο Γιώργος Μαζωνάκης.


ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΟΝΙΔΗΣ: «ΤΑ Ναρκωτικά είναι μεγάλη βλακεία»

Μιλώντας στο περιοδικό «ΕΓΩ» για την χρήση ναρκωτικών που έκανε παλαιότερα, παραδέχεται: « Ήταν λάθος.Οι παρέες και οι συναναστροφές που κάνεις παίζουν ρόλο. Όταν έστριβε ο άλλος ένα τσιγάρο και «γύριζε», εφόσον ήσουν παρέα του, έπρεπε να πιεις και εσύ. Μετά έπρεπε να κεράσεις.

Για μένα αυτά είναι μακρινό παρελθόν. Στη ζωή μου δεν θα ξανάκανα τα ίδια λάθη».


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΚΑΡΜΟΥΤΣΟΣ: «Δε θεωρώ ότι είναι κακό που παραδέχθηκα ότι έχω κάνει ηρωίνη, γιατί είμαι εδώ, είμαι ζωντανός και δημιουργικός»

Ο διάσημος σεφ μίλησε για το δυσκολότερο κομμάτι, αυτό της απεξάρτησης.

«Όταν μπλέκει ς με τα ναρκωτικά και το αλκοόλ παύεις να κυριεύσεις εσύ τον εαυτό σου». Όταν προσπαθούσα να απεξαρτηθώ από την ηρωίνη είχα φοβερούς πόνους που μου ερχόταν να χτυπάω το κεφάλι μου στο τοίχο. Μου πήρε δύο χρόνια να ξαναβρώ τον εαυτό μου».


ΝΙΚΟΣ ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ: « Τα ναρκωτικά δεν είναι για όλους. Εμένα με χαλάνε»

Ο μελαχρινός γόης της showbizδε μάσησε τα λόγια του και παραδέχθηκε πως έχειδοκιμάσει κάποια στιγμή στη ζωή του.

«Μη φανταστείτε κοκαΐνη ή ηρωίνη. Έχω δει φίλους μου που έχουν κάνει και δεν ήθελα να δω τον εαυτό μου έτσι. Τα ναρκωτικά δεν είναι για όλους. Εμένα με χαλάνε όπως και το αλκοόλ. Θέλω να έχω τη συνείδησή μου και το μυαλό μου στις πράξεις μου», τόνισε χαρακτηριστικά ο Νίκος Αναδιώτης, σε συνέντευξη του στο περιοδικό «ΕΓΩ».

ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ: « Το αλκοόλ, τα drugsκαι οι κραιπάλες με μπλόκαραν»

Ο ηθοποιός που κάνει καριέρα στο Λος Άντζελες , ανέφερε ότι έκανε χρήση σκληρών ναρκωτικών.

«Τα σκληρά τα έχω κόψει. Το αλκοόλ, τα drugsκαι οι κραιπάλες με μπλόκαραν, και έτσι τα απέβαλα. Σιγά σιγά, βλέπω ότι είναι μια προσωπική μου επιτυχία το να βγαίνω, να μη χρειάζεται να πιω, να είμαι ήδη στο τσακίρ κέφι και να μπορώ να επικοινωνήσω απλώς με ένα χυμό».



ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ
 
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: