ΣΙΝΕ

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

«Ωχ Παναγία μου και Χριστέ μου»: Τα έχασε ο Γιάννης Τραγάκης όταν είδε το ντεκολτέ της Μαρίας Σόδη [βίντεο]

Το ανοιχτό μικρόφωνο…πρόδωσε τα συναισθήματα του αντιπροέδρου της Βουλής Γιάννη Τραγάκη όταν εμφανίστηκε μπροστά από το βήμα της Βουλής για να ορκιστεί η νέα βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μαρία Σόδη.
Αναφώνησε:...

«Παναγια μου…Ωχ Παναγία μου και Χριστέ μου!» μόλις είδε την εντυπωσιακή συνάδελφό του. 


Ακούστε προσεκτικά το βίντεο στο 00.25 και θα καταλάβετε…
VIDEO-ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ από realmedialive

4news.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: